Popadało i coś dziwnego się podziało

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jagawal
    Classic
    • 2012
    • 29

    Popadało i coś dziwnego się podziało

    Zamieszczone przez maro rs
    anomal, tak, opony te same co Ty. kupujesz jakieś semi teraz?

    nie wiem, 2 opony mam zjechane, ale nie wiem jakie bede mial felgi na lato
    narazie wpada gwint w tym tyg i mysle nad upgradem wydechu
  • bws34
    Rider
    • 2011
    • 543

    #2
    Popadało i coś dziwnego się podziało

    Witam.
    Popadał dzisiaj deszcz który w momencie marzł.
    Wsiadam do auta, normalnie odpalił i chodził. Przejechałem może 100m i zapalił się ABS i poduszka na wyświetlaczu,ale jechałem dalej. Do momentu podjazdu pod górkę gdzie auto się zdusiło, i zgasło i już nie odpalił (akumulator). Padł też panel od klimatyzacji - bezpiecznik nr 5 spalony. Podjechałem drugim autem i odpaliłem na kable,ale cały czas palił się ABS i poducha. Auto nie reaguje prawie na pedał gazu - reaguje duszeniem się, a stojąc na wolnych chodzi bardzo nie równo.
    Na razie ładuję aku i zobaczymy co będzie jutro. Może coś polało tym deszczem i zamarzło (jakaś wtyczka czy coś)?

    Prośba o wszelkie pomysły. Dzięki z góry
    "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

    "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

    www.zoltar.bielsko.pl

    Komentarz

    • abstinent
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4842
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      bws34, samochód z profilu ?
      gdzie stoi ?

      Komentarz

      • bws34
        Rider
        • 2011
        • 543

        #4
        Tak z profilu. Mieszkam 30km od Bielska dokladnie w Kisielowie obok Skoczowa.
        "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

        "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

        www.zoltar.bielsko.pl

        Komentarz

        • abstinent
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4842
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          bo jak bb to bym podjechał z kompem podpiąć

          Komentarz

          • bws34
            Rider
            • 2011
            • 543

            #6
            Kompa mam tak że jutro będę kombinować Ale dzięki, a może masz jakieś sugestie?
            "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

            "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

            www.zoltar.bielsko.pl

            Komentarz

            • abstinent
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 4842
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              oj ciężko
              może zegary ?
              imo się świeci czy czyta ?

              Komentarz

              • bws34
                Rider
                • 2011
                • 543

                #8
                Auto normalnie odpaliło z kabli więc immo bym odrzucił raczej.
                "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                www.zoltar.bielsko.pl

                Komentarz

                • abstinent
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 4842
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  no tak, nie doczytałem ops:

                  może sterownik siada, albo i nawet takie cyrki przez padnięty aku


                  ja wiem, że andrzejki były...
                  ale wróżyć z fusów nie będziemy :P

                  Komentarz

                  • JanuszSz
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 2835
                    • Superb II combi (3T5)

                    #10
                    Wygląda na zamoczenie jednostki sterującej,szczególnie brak reakcji na pedał gazu.
                    Żeby się upewnić należy zdjąć lewą stronę podszybia z przodu,wygarnąć wszystkie zmoczone liście,które tam zalegają i wysuszyć wtyki i gniazda sterownika.
                    Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                    Komentarz

                    • bws34
                      Rider
                      • 2011
                      • 543

                      #11
                      Aku naładowany i auto odpaliło. Podziałem kompem ale żadnych błędów nie znalazł. Kontrolki abs i poduszek zniknęły. Patrzylem na ładowanie akumulatora i na bardzo dużym obciążeniu jest 13.7V.Ale zastanawia mnie jeszcze fakt że chwilę po zapaleniu delikatnie zarzy się kontrolka od akumulatora po czym znika po paru sekundach. Więc chyba powoli akumulator mówi papa.. W końcu ma już 5 lat.. a nigdy nie miałem problemu z paleniem i ewentualnym doładowaniem.
                      "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

                      "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

                      www.zoltar.bielsko.pl

                      Komentarz

                      • endryu
                        RS
                        • 2006
                        • 3773
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez bws34
                        jest 13.7V
                        Za niskie napięcie ładowania :idea: Nominalne 14,4-14,5V :idea: Do sprawdzenia regulator napięcia. Nawet pod dużym obciążeniem nie powinno spadać poniżej 14V.
                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                        =================================================

                        Komentarz

                        • marcinusek
                          Ambiente
                          • 2011
                          • 114
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                          #13
                          Ja bym zasugerował jeszcze sprawdzić jakość zaciśniętych grubych przewodów, które schodzą się w puszce bezpieczników na akumulatorze. Miałem u siebie podobny poziom napięcia i po jakimś czasie padł regulator w altku. Winowajcą był kiepski kontakt oczka z kablem od altka i chwilowe zaniki obciążenia. Lutownica rozwiązała problem.

                          Komentarz

                          • kamil1987
                            Classic
                            • 2014
                            • 27

                            #14
                            witam
                            podłączę się pod temat ostatnio jak samochód stał na dworze i trochę padało to jak chciałem odpalić to po przekręceniu kluczyka nie było żadnej reakcji na licznikach żadna kontrolka się nie zapaliła rozrusznik kręcił ale nie odpalił
                            po wyjęciu kluczyka i ponownej próbie uruchomienia wszystko wróciło to normy odpalił bez żadnego problemu

                            Komentarz

                            • 4tech
                              RS
                              • 2008
                              • 4199
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                              #15
                              kamil1987, to raczej problem stacyjki :arrow: właściwie kostki elektrycznej.
                              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                              Komentarz

                              Pracuję...